Subject: Elektriprojekti LC1219 kooskõlastus
From: Põldsam, Karl Martin <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Aug 2024 14:13:53 +0300

Lugupeetud Transpordiamet

Leonhard Weiss OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti.

Kirjutan seoses elektriprojektiga LC1219 „ Meieri kinnistu laadimistaristu
elektriliitumine Ikla küla Häädemeeste vald Pärnu maakond.“

Tööde eesmärgiks on Meieri kinnistu laadimistaristu liitumine
elektrivõrguga.

Projekti raames on planeeritud töid ka riigitee nr 19348 tee maal ja
kaitsevööndis.

Saadan Teile projekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Karl Martin Põldsam

Projekteerija

Mob +372 59002453

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.